מדיניות החזרות

מדיניות החזרות וביטולים TruCare

  1. כל הזמנה שטרם נשלחה ניתנת לשינוי או ביטול ללא חיוב וזאת עם פניה לשירות הלקוחות בתוך יום עסקים אחד (1) ממועד ביצוע ההזמנה.  
  2. כל רוכש יהיה רשאי להחליף או להחזיר מוצר בהתאם להוראות מדיניות החזרת המוצרים הכפופה ל הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981.
  3. ביטול הזמנה לאחר אספקת המוצר למשתמש תעשה באופן הבא:
    1.   משתמש שבחר לרכוש מוצר באתר מחויב לבדוק את המוצר שרכש מיד עם קבלתו.
    2. היה וביטול ההזמנה נעשה עקב פגם במוצר בעת שסופק למשתמש, עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו למשתמש אודות תכונות המוצר, עקב אי-אספקת המוצר במועד או בשל הפרה אחרת של ההזמנה בידי תרופארם: למשתמש תעמוד הזכות לביטול ההזמנה וזאת בתוך  14 יום מקבלת המוצר בפניה לשירות הלקוחות של תרופארם. המוצר יאסף מבית המשתמש וזיכוי יונפק למשתמש. 

בכדי למנוע אי נעימות, נבקש לוודא כי המוצר לא נפגע כתוצאה משימוש וכי לא בוצע בו שימוש מסוג כלשהו. החזרת המוצר, תתאפשר רק אם אריזתו המקורית לא נפתחה ולא נעשה בו כל שימוש (בכפוף לבדיקת החברה).

  1. ביטול הזמנה שלא עקב האמור בסעיף 3.2 אפשרי בתוך 14 יום מקבלת ההזמנה בפניה לשירות הלקוחות של תרופארם. המשתמש יידרש להשיב את המוצר לחברה על חשבונו. לחברה הזכות לגבות מהמשתמש דמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ₪ – לפי הנמוך מבניהם. 
  2. מובהר כי ביטול הזמנה כאמור יעשה כנגד הצגת חשבונית או פרטי כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה ההזמנה, ובמידה שלא יוצג אחד מהנ"ל, הזיכוי הכספי יהיה בהתאם למחיר הנמוך ביותר של המוצר ב-30 הימים האחרונים. הזיכוי יתבצע לאחר בדיקת המוצר, בטווח שלא יעלה על 14 יום מקבלת המוצר אצל תרופארם.
  3. לא ניתן יהיה להחזיר מוצרים הנעשה בהם שימוש ו/או באו במגע עם גוף הלקוח ו\או שלא באריזתם המקורית ו/או מתכלים ו\או מוצרים פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח האחד ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם לצרכן אחר או מוצרים שערכם יאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר לעוסק, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).
  1. היה ולאחר ביצוע הזמנה באתר יתברר כי המוצר אזל במלאי ו/או כי לא ניתן לספקו, יישלח למשתמש דואר אלקטרוני (או שנציג תרופארם ייצור איתו קשר טלפוני) המודיע על ביטול הזמנת אותו מוצר ללא חיוב ו/או השבת כספו (לפי העניין) ולא תהיה למשתמש כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד תרופארם בגין זאת. 
  2. היה ולאחר אספקת ההזמנה למשתמש יתברר כי לא כל המוצרים שבהזמנה סופקו למשתמש, יפנה המשתמש לתרופארם ולא יאוחר מ-14 יוחם מיום אספקת ההזמנה. למשתמש תינתן הזכות לבחור באם: (א) הוא מעוניין בהשבת כספו עבור המוצר/ים שלא סופק/ו (לא יגבו מהלקוח דמי ביטול כלשהם); או (ב) הוא מעוניין כי המוצרים החסרים יישלחו לביתו. לא תהיה למשתמש כל תביעה ו/או דרישה ו/או טענה מכל מין וסוג שהוא כנגד תרופארם במקרה כאמור.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​